panelco

panelco

panelco

panelco

برای سفر به اروپا از کجا تور تهیه کنیم؟

برای سفر به اروپا از کجا تور تهیه کنیم؟

شرکت های بسیاری در شهر تهران وجود دارند که در صورت علاقه برای سفر به اروپا و شرکت در تور اروپا می توانید از آن ها خدمات دریافت کنید. با من همراه باشید، تا 4 شرکت معتبر در این زمنیه را به شما معرفی کنم.

  

1- من و تو همسفر مجری مستقیم تورهای اروپایی

شرکت خدمات مسافرتی من و تو همسفر در خیابان گاندی جنوبی و در ساختمان 110 یا همان ساختمانی که شیرینی گاندی در آن واقع شده است جای گرفته . این شرکت که چیزی حدود 15 سال از آغاز فعالیتش می گذرد، یکی از معتبرترین شرکت های فعال در این صنعت است و سابقه بالایی در زمینه خدمت رسانی به علاقه مندان به تورهای خارجی دارد. گرچه من و تو همسفر به تمامی فعالیت مربوط به این حوزه نظیر رزرو هتل، بلیط هواپیما و موارد مختلف مشغول است، اما آنچه این شرکت را به یک گزینه متمایز تبدیل کرده است، برگذاری تورهای خارجی و به خصوص تورهای اروپایی با درصد ریجکتی کم است. اگر قصد سفر به اروپا با تور را دارید حتماً سری به تورهای این شرکت بزنید.

2- الی گشت بهترین برای تورهای ترکیه

اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل هستید، الی گشت امکان رزرو اینترنتی بیش از 900 پرواز متنوع و هزاران هتل در سراسر جهان را پیش روی شما قرار می دهد. ما هر زمان که شما اراده خرید تور، رزرو هتل و بلیط هواپیما کنید، میلیون ها گزینه را با هم مقایسه می کنیم و در کمتر از چند ثانیه بهترین انتخاب را در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید راحتتر از آنچه که فکر می کنید با توجه به هزینه مورد نظرتان از بین هتل های متنوع، تورهای خارجی و بلیط هواپیما (بلیط چارتر و سیستمی برای پروازهای داخلی و خارجی)، مورد دلخواهتان را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.

3- الفبا تور

شعار الفبا تور این است: "ما با آگاهی از آرزوها و رویاهای شما، گشت و گذار در بهترین نقاط جهان را برایتان فراهم خواهیم کرد. گذراندن تعطیلات در بهترین سواحل دنیا، سفر به اروپا با آخرین تورها در الفبای سفر، گردش در بهترین شهرهای جهان با تور خارجی، تورهای داخلی ارزان قیمت و تورهای خارجی لحظه آخری با آژانس مسافرتی الفبای سفر قطعاً بهترین تجربه سفرهای داخلی و خارجی شما خواهد بود."

4- ستاره ونک

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ستاره ونک به پشتوانه سه دهه تجربه مدیران و فعالیت خود در حوزه خدمات گردشگری با در اختیار داشتن کاملترین بانک اطلاعاتی توریسم و اکوتوریسم و تجهیزات مربوط به خدمات توریستی در سال 1362 با هدف راه اندازی اولین دپارتمان تخصصی خدمات گردشگری، فعالیت خود را آغاز نمود و در همین راستا با رویکرد مشتری مداری در سال 1362 به عضویت سازمان یاتا درآمد. این شرکت در راستای جلب رضایت مسافران، مشتری مداری را سرلوحه خدمات خویش قرار داده است. شرکت ستاره ونک با بکارگیری نیروهای کارآزموده و متخصص آماده پاسخگوئی و مشاوره سفر به متقاضیان محترم و همچنین با فراهم آوردن فضایی آرام و دلنشین آماده پذیرایی از مسافران عزیز می‌باشد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.